Produsele comandate se livrează pe întreg teritoriul țării prin servicii de curierat, cu excepția situației în care cumpărătorul nu este de acord să suporte costul suplimentar de transport aplicat de serviciul de curierat pentru destinații care se află cu mai mult de 5 km în afara razei de acoperire a acestuia. OlivesLife Beauty va onora doar comenzile cu adresa de livrare pe teritoriul României.
Termenul standard de livrare pentru orice produs care este în stocul furnizorului este de până la 2-3 zile lucrătoare. Produsele care nu sunt în stocul furnizorului vor avea o dată de livrare separată, depinzând de produs și brandul partener. Indiferent de situație, îți vom confirma atât comanda, cât și termenul de livrare prin SMS sau e-mail. Produsele se pot livra în ambalajul original. Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzieri ce pot apărea în procesul de livrare, după ce coletul a fost predat firmei de curierat.
În maxim 24-48 de ore de la efectuarea comenzii on-line, vei fi contactat(ă) telefonic, prin SMS sau pe e-mail, pentru confirmarea comenzii. Daca dorești anumite specificații, poți să le menționezi la finalizarea comenzii, în secțiunea Observații > Mesajul tau din pagina de Checkout. În cazul livrărilor la domiciliu în care nu poți fi contactat la telefon atunci când angajatul magazinului sau curierul te sună pentru confirmare și nu ne contactezi în următoarele 24 de ore, comanda va fi anulată. Vei putea oricând efectua o nouă comandă.
Reține că aspectul produselor și al ambalajului pot să difere de imaginile prezentate pe site, iar culorile produselor pot varia de cele reale, în funcție de setările dispozitivului tău.
Rezervarea / precomanda de produse se poate face doar dacă se va achita în avans, în contul firmei disponibil pe pagina Metode de Plată, contravaloarea comenzii și a taxelor de transport, dacă se aplică.
Vom depune toate eforturile pentru livrarea produselor la termenele estimate, însă nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere sau nelivrare a produselor la aceste termene. OlivesLife Beauty își rezervă dreptul de a efectua livrări parțiale când situația o impune, cu acordul anticipat al clientului.
OlivesLife Beauty nu poate fi considerată răspunzătoare pentru expedieri întârziate în situațiile de caz fortuit (blocaje rutiere, surpări de teren în apropierea șoselei, căderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot apărea în modul de transport, etc.), cauze naturale (furtuni, incendii, inundații, zăpadă, etc.) sau cauze umane (războaie, starea de asediu/urgență, carantină, greve, revoluții, etc.)
Întrucât OlivesLife Beauty nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor, își rezervă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în oferta furnizorului/producătorului sau dacă acesta nu-l are în stoc. În acest caz, clientul va fi informat cât mai repede posibil, iar în cazul în care clientul a achitat contravaloarea produsului/produselor comandat(e), restituirea sumei achitate se va face în maximum 30 de zile de la informare, în aceeași monedă în care a fost achitată.
Atenție! În zilele de Sâmbătă, Duminică și sărbători legale nu se efectuează livrări.
Pentru evitarea oricărui dubiu, OlivesLife Beauty nu poate fi obligată la plata de daune-interese în cazul în care clientul poate fi sau este prejudiciat în orice mod ca urmare a nerespectării prevederilor privind detaliile de livrare.
În cazul în care livrarea nu poate avea loc din culpa clientului, iar acesta nu a achitat contravaloarea produselor la efectuarea comenzii, clientul se declară de acord în mod expres că va fi obligat la plata de daune-interese către OlivesLife Beauty, constând în contravaloarea produselor comandate și nelivrate, costurile de livrare, dacă au fost aplicate, precum și penalități de întârziere de 0,5% pentru fiecare zi de întârziere, aplicate asupra contravalorii produselor, până la achitarea integrală.
OlivesLife Beauty poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, nefiind necesar acordul clientului. La solicitarea clientului, OlivesLife Beauty îl poate informa pe acesta asupra stadiului în care se află comanda.
Preţurile includ costul transportului pentru comenzi cu valoarea totala de peste 350 lei, cu excepția coletelor agabaritice sau a situației în care serviciul de curierat percepe un tarif suplimentar pentru destinații care se află cu mai mult de 5 km în afară razei de acoperire a acestuia. Coletele agabaritice sunt acele colete prea voluminoase sau prea grele pentru a se înscrie în limitele acceptate de firmele de curierat.
Pentru comenzi sub valoarea totală de 350 lei, costul transportului și rambursul sunt suportate de client.
Factura fiscală va fi transmisă clientului prin mijloace electronice de comunicare. În cazul în care clientul nu transmite OlivesLife Beauty, prin mijloace electronice de comunicare, neconformitatea facturii raportat la produsele livrate, clientul recunoaște în mod expres că a acceptat factura și că produsele livrate sunt conforme cu comanda sa.
Spor la cumpărături!
Echipa Olive's Life Beauty
Suport clienti Luni - Vineri : 10:00 - 17:00 (informații produse prin telefon)
+4 0726 255 011 contact@oliveslife.roComparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!